آیا Nexus Q 2 در راه است؟
 
تکنولوژی جدید

 Google Nexus Q

 برخی اسناد منتشره از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) از پروژه‌ای با نام H840 صحبت می‌کنند که مضمون آن دستگاهی است برای پخش محتویات چندرسانه‌ای. از مشخصاتی که در این سند ذکرشده به نظر می‌رسد این دستگاه نسخه‌ی جدید Nexus Q باشد.

Nexus Q یکی از دستگاه‌های سری Nexus گوگل است که در سال ۲۰۱۲ در بازار آنلاین Google Play عرضه شد. این دستگاه که دارای سیستم‌عامل آندروید ۴ است برای پخش موسیقی و کلیپ‌های تصویری از Google Play و YouTube بکار می‌رود. می‌توان آن را با کابل HDMI به یک HDTV متصل کرد و تصویر آن را روی تلویزیون مشاهده نمود. کنترل این دستگاه توسط موبایل یا تبلت آندروید از طریق WiFi، Bluetooth یا NFC انجام می‌شود.

عملکرد این دستگاه تا حدودی شبیه Apple AirPlay است. با این تفاوت که در AirPlay محتویات مستقیماً از دستگاه کنترل‌کننده پخش می‌شوند ولی در Nexus Q محتویات از اینترنت دریافت می‌شوند و موبایل یا تبلت آندروید فقط Nexus Q را کنترل می‌کند.

این دستگاه در کنفرانس Google I/O در ژوئن سال ۲۰۱۲ معرفی شد ولی به خاطر ویژگی‌های کمی که نسبت به قیمتش داشت، می‌توانست شکست بزرگی برای Google باشد. به همین خاطر فروش آن در اکتبر همان سال لغو شد. احتمالاً گوگل با عرضه یک نسخه‌ی بهتر از Nexus Q می‌خواهد آنچه را که در سال ۲۰۱۲ اتفاق افتاد جبران کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:Google , google nexus q , nexus , گوگل, :: 15:12
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 381
بازدید کل : 58503
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1